Nutizia di Vittoria|Shantui Janeoo hà finitu u prucessu di prova pesante in Romania.

Rumenia

Ricertamenti, u mercatu d'oltremare di Shantui Janeoo hè statu rappurtatu spessu.2 set di SjHZS40-3E cimenta batching plants muntatu in Rumania anu cumpletu u prucessu pesante run attraversu luntani guida è aghjustamentu, è riesciutu à fà u béton.

A causa di l'epidemie, i voli è u persunale sò limitati in Europa.Shantui Janeoo ùn pò micca mandà persone per guidà l'utilizatori per installà l'equipaggiu, è pò furnisce solu una guida remota attraversu Internet. A causa di a diffarenza di l'ora di 6-7 ore cù l'area lucale è a barriera di a lingua, porta assai inconvenience.Since u lucale. U travagliadore parla rumeno, u direttore di vendita è l'agente lucale ponu cumunicà solu in inglese durante u prucessu di guida remota.Huang Zhimin, u direttore di vendita d'oltremare di u dipartimentu di cummercializazione, hà cumunicatu cù pacienza in tuttu u prucessu è traduttu accuratamente, soprattuttu durante a fase di operazione di prova di l'equipaggiu, hà ancu furnitu una traduzzione in linea 24 ore per rende a cumunicazione di i clienti più liscia è risolve in modu efficace i diversi prublemi scontri durante u prucessu. prucessu di stallazione è aghjustamentu.Cù a piena cuuperazione di u dipartimentu di supportu di serviziu, a digitalizazione di l'istitutu di ricerca è l'attellu elettricu di u dipartimentu di l'acquistu di a produzzione, 2 sette di e piante anu cumpletu cù successu una settimana di funziunamentu di prova è realizatu a produzzione pisanti.

U prossimu passu, Shantui Janeoo hà da cuntinuà à seguità u statutu di pruduzzione di i clienti, ricurdà prontamente à i clienti di e cose di mantenimentu è di mantenimentu di l'equipaggiu, è assicurà a implementazione liscia di a cooperazione di seguitu.


Tempu di post: 18-May-2021