I prudutti di Shantui Janeoo aiutanu a custruzzione di Mingdong Expressway

12a1

Recentemente, 1 set di Shantui Janeoo SjHZS120-3R pianta di mischju di cimentu hè stata aduprata cù successu per a custruzzione di u prughjettu di Shandong Mingdong Expressway è hà cuntribuitu à a custruzzione di l'infrastruttura in Shandong.

Duranti u periodu, u persunale di serviziu di serviziu post-vendita di Shantui Janeoo hà sempre insistitu nantu à "a satisfaczione di u cliente hè u nostru scopu", è hà prumuvutu a custruzzione di u prugettu in stretta cunfurmità cù i reguli di produzzione di sicurezza per assicurà chì a custruzzione in situ hè realizata in modu ordinatu, chì furnisce comodità. è creanu valore per a custruzzione efficiente di i clienti.

Hè informatu chì l'implementazione di u prughjettu di l'autostrada Mingdong aumenterà i passaggi di trafficu nord-sud per Qingdao è Weifang, migliurà ancu u quadru principale di a reta di l'autostrada di a pruvincia, migliurà l'efficienza generale di a reta stradale, è rinfurzà a custruzzione di l'autostrada. L'agglomerazione urbana di a penisula di Shandong è u circulu ecunomicu di Jiaodong.U sviluppu integratu hè di grande impurtanza per prumove u sviluppu cumuni di u gruppu portu di u nordu è u portu di Dongjiakou.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021