I prudutti di Shantui Janeoo aiutanu à a custruzzione di u prughjettu di ricustruzzione è espansione di Dongqing Expressway

2

Recentemente, 1 set di E3R-120 è 1 set di E5M-180 pianta di batching di cimentu di Shantui Janeoo sò stati cumpletati cù successu è consegnati à i clienti.Seranu aduprati in u prughjettu di ricustruzzione è espansione di Dongying-Qingzhou Expressway (in seguitu chjamatu Dongqing Expressway).

Duranti u periodu, u persunale di serviziu di serviziu post-vendita hà superatu u clima d'alta temperatura, aderisce à a missione, seguita strettamente i regulamenti di produzzione di sicurezza, cuntrullatu currettamente ogni ligame di regulazione di sicurezza, è furnisce servizii d'alta qualità à i clienti di tuttu u core, chì hà vintu elogi è affirmazioni. da i clienti.

Hè infurmatu chì u prughjettu di ricustruzzione è espansione di Dongqingzhou Expressway hè cumpostu da G18 Rongwu Expressway è G25 Changshen Expressway.Hè una arteria di trafficu chì attraversa a cità di Dongying da u nordu à u sudu è cunnetta cù u nordu di a cità di Qingzhou in Weifang.Hè ancu un canale d'oru chì cunnetta l'area di Beijing-Tianjin è a Peninsula Jiaodong..

Dopu chì u prugettu hè finitu, migliurà assai a capacità di u trafficu è l'efficienza di u trafficu di e autostrade in Dongying, furnisce un forte sustegnu di u trafficu per u sviluppu ecunomicu regiunale, è prumove a prutezzione ecologica è u sviluppu di alta qualità in u bacinu di u Fiume Giallu, è ancu a custruzzione. di una zona ecunomica ecologica efficiente in u Delta di u Fiume Giallu..

3 4


Tempu di Postu: Aug-09-2022