I prudutti di Shantui Janeoo aiutanu à a custruzzione di u prughjettu di Shandong Linteng Expressway

Ricertamenti, una stazione di mischju di cimentu E5R-120 di Shantui Janeoo hà finitu cù successu a carica pesante in u cantiere di custruzzione di Zaozhuang, Shandong, è un altru equipaggiu hè statu adattatu è serà utilizatu in a custruzzione di u prughjettu di Shandong Linteng Expressway, cuntribuendu à l'infrastruttura. custruzzione in Shandong.

Sutta a situazione severa di a situazione epidemica fluttuante in Shandong, u staffu di serviziu di Shantui Janeoo hà superatu l'impattu di l'epidemie è hà pigliatu forti rispunsabilità.I clienti furnisce servizii d'alta qualità, è utilizanu azioni pratiche per permette à i clienti di testimunià l'efficienza di u serviziu di Shantui Janeoo, chì hà vintu ricunniscenza è lode di i clienti.

Hè infurmatu chì u prughjettu di Linteng Expressway hè una sezione impurtante in a pianificazione di a reta di autostrada "nove verticali, cinque horizontale, un anellu, sette rimesse è parechje cunnessione" in a pruvincia di Shandong.Dopu chì u prugettu hè finitu, serà interconnessu cù autostrade cum'è Changshen, Beijing-Shanghai è Beijing-Taiwan., chì hè di grande significatu per u sviluppu ecunomicu lucale.

Prughjettu di l'autostrada


Tempu di Post: 11-May-2022