I prudutti di Shantui Janeoo aiutanu a custruzzione di a Ferrovia Shanghai-Suhu

Ricertamenti, in u situ di custruzzione di Shanghai, dui HZS180-3R equipamentu di a pianta di mischju di cimentu di Shantui Janeoo anu passatu cù successu l'accettazione di u cliente, cuminciannu un novu viaghju per aiutà à a custruzzione di a Ferrovia Shanghai-Suhu, utilizendu mistura di alta qualità è misurazione d'alta precisione. per cuntribuisce à u cimentu di alta qualità di i clienti.

Cù tecnulugia prufessiunali è serviziu post-vendita d'alta qualità, l'equipaggiu hà passatu cù successu l'ispezione è entra in a fase di produzzione, guarantiscenu in modu efficace a produzzione di massa di u cimentu di i clienti è creanu valore per i clienti.

Hè infurmatu chì a Ferrovia Shanghai-Suhu passa per u paese di l'acqua di Jiangnan in tuttu u modu, è hè un canale di trasportu ferroviariu impurtante chì cunnetta Shanghai, Suzhou, Huzhou è altre cità chjave in u Delta di u fiume Yangtze.A so custruzzione aumenterà a funzione di radiazione di u sviluppu ecunomicu di a regione Yangtze River Delta è aiutarà u Yangtze River Delta à ottene una integrazione di qualità più alta.U sviluppu è cusì sò di grande impurtanza.


Tempu di Postu: 15-Jan-2021