I prudutti di Shantui Janeoo aiutanu à a custruzzione di Urumqi Ring Expressway

sadadad12
asdadasdsadada
sadadasdsadsad

Ricertamenti, Shantui Janeoo 4 setti di SjHZS120-3B béton mischia cantieri custruzzioni pianta in Urumqi, Xinjiang sò prugressu fermamente secondu u pianu di custruzzione, è unu di l 'attrezzatura hà entratu successu in u stadiu di pruduzzione prucessu.

Per migliurà a satisfaczione di u cliente, u persunale di serviziu di serviziu di Shantui Janeoo hà attivamente cumunicatu i piani di installazione cù i clienti, hà fattu ogni sforzu per accelerà u prugressu di a stallazione è l'aghjustamentu, è hà utilizatu azioni per aiutà à a custruzzione di Xinjiang Urumqi Ring Expressway (West Line).

Hè infurmatu chì l'Urumqi Ring Expressway hè una parte impurtante di a reta di l'autostrada Xinjiang.Dopu à a fine di u prughjettu di a linea uccidentale, rinfurzà in modu efficace l'effettu di a radiazione di a capitale Urumqi, facilità a pressione di u trafficu nantu à a reta stradale urbana cintrali, è prumove u sviluppu ecunomicu di alta qualità di Urumqi è di a Regione Autonoma Uygur Xinjiang. .Hè di grande significatu.

In u prossimu passu, Shantui Janeoo farà ogni sforzu per assicurà a qualità di u produttu è u prugressu di l'ajustamentu di a sicurità, compie i travaglii cunnessi in stretta cunfurmità cù u nodu di u tempu di u cliente, è travaglià dura per a reputazione di u mercatu di "Engineering Excellent Use of Janeoo".


Tempu di Postu: Aug-11-2021