SjHZS75-3E di a pianta di mistura di béton serve à i clienti di Myanmar

dsfaA pianta di mistura di cimentu marinu Shantui Janeoo SjHZS75-3E hà finitu cù successu a produzzione di carichi pesanti u 9 d'ottobre 2020. Durante parechji ghjorni di guida remota, apre a strada per creà valore per i clienti di Myanmar.

Affettatu da a situazione epidemica, l'ingegnere di u serviziu dopu a vendita ùn pò micca andà à u situ di Myanmar per guidà. Shantui Janeoo furnisce a guida remota da Internet per furnisce i servizii di installazione è cumissioni.A causa di u lentu prugressu di a custruzzione di u situ, a stallazione hè ancu intermittente, u dipartimentu di supportu di serviziu superà parechje difficultà per guidà u cliente cun pacienza.Dopu guasi 4 mesi di travagliu duru, a pianta di mischju di béton marinu SjHZS75-3E hà infine realizatu a produzzione di carichi pisanti.U cliente hè assai cuntentu di l'effettu di l'equipaggiu.

In u prossimu passu, Shantui Janeoo aduprà a nova tecnulugia per migliurà i metudi è i mezi di guida remota per migliurà l'efficienza di guida remota straniera è assicurà chì i prudutti d'alta qualità sò consegnati à i clienti in forma speciale.


Tempu di pubblicazione: 13 ottobre 2020