L'impianto di miscelazione di calcestruzzi SjHZS75-3E serve i clienti Myanmar

dsfaL'impianto di miscelazione di calcestruzzi marini Shantui Janeoo SjHZS75-3E hà finitu cù successu a produzzione di carichi pesanti u 9 d'ottobre di u 2020. Durante parechji ghjorni di guida remota, apre a strada per creà valore per i clienti Myanmar.

Affettatu da a situazione epidemica, l'ingegneru di serviziu post-vendita ùn pò micca andà à u situ Myanmar per cunsiglii.Shantui Janeoo furnisce a guida remota da Internet per furnisce l'installazione è i servizii di cumissioni. A causa di u lentu prugressu di a custruzzione di u situ, l'installazione hè ancu intermittente, u dipartimentu di supportu di serviziu supera assai difficultà per guidà u cliente cun pazienza. Dopu à guasgi 4 mesi di travagliu duru, a pianta di mischju di u béton marinu SjHZS75-3E hà infine realizatu una pruduzzione pesante. U cliente hè assai soddisfattu di l'effettu di l'attrezzatura.

In u prossimu passu, Shantui Janeoo aduprà una nova tecnulugia per migliurà i metudi è i mezi di guida remota per migliurà l'efficienza di a guida remota straniera è assicurà chì i prudutti di alta qualità sò consegnati à i clienti in forma speciale.


Tempu di posta: Oct-13-2020