Shantui Janeoo aiuta Hong Kong è Zhuhai Bridge custruzzione

U 19 di ferraghju, u prughjettu chjave naziunale Hong Kong-Zhuhai-Macao Bridge E29 pipa immersa rializatu installazione precisa, u tunnel hà una lunghezza tutale di 5481 metri, lassannu solu 183 metri da u ponte à traversu u bordu.I dui setti di navi di mistura di cimentu "Sky Concrete" cù cinque setti di impianti di mistura di cimentu chì presentanu un disignu raghjone è un rendimentu di produttu affidabile, stabile, è una forte continuità di produzzione, resistendu à u calendariu strettu, un altu standard di produzzione, una stretta dumanda di qualità, hà cuntribuitu cumplettamente. a custruzzione di u ponte Hong Kong-Zhuhai-Macao.

Nantu à l'anni, Shantui Janeoo s'appoghja nantu à l'innuvazione scientifica è tecnologica, cracking i prublemi tecnichi, fabricazione di prudutti d'alta tecnulugia à altu valore aghjuntu, per sguassà i paure per l'utilizatori da daretu.Frà elli, l'equipaggiu di trattamentu di fundazione morbida prufonda hè u trattamentu di fundazione morbida sottumarina prufonda di a polpa, l'equipaggiu speciale di iniezione di pressione, u prucessu di custruzzione cù i materiali sottumarini originali direttamente applicati per evità a custruzzione di scavi, per riduce u prucessu di custruzzione di l'acque circundante di l'ambiente. a contaminazione, per mantene u statu uriginale di l'acque di custruzzione, mentre riduce significativamente a fundazione di u stabilimentu post-custruzzione.

U ponte di Hong Kong-Zhuhai-Macao, cunnisciutu cum'è "Sette Meraviglie di u Munnu Modernu" da u "Guardian" britannicu, hè u primu ponte marittimu di u mondu di a Cina chì unisce Hong Kong, Zhuhai è Macao cù una lunghezza tutale di 55. chilometri.Unità di l'approcciu dapoi a custruzzione durò più di quattru anni, l'appiecazione di una seria di novi tecnulugii, novi materiali è equipaghji novi, in una quantità di spazii per riempie i lacune, furmendu un "standard China" à u mondu, hè u a più alta incarnazione di a tecnulugia di ponte di a Cina.

 


Tempu di Postu: Nov-04-2016