Shantui Janeoo serve u prugettu di custruzzione di e ferrovie Shiheng Canggang

Recentemente, i sei gruppi di impianti di miscelazione di calcestruzzi SjHZS240-3R aduprati da Shantui Janeoo per a custruzzione di a Ferroviaria Interurbana Shiheng-Canggang sò stati installati è consegnati cù successu à i clienti.

Tutti l'equipaggiamenti adopranu a struttura di silo di cimentu in lamiera, è ogni apparecchiatura hè dotata di un silo di cimentu in lamiera di 500 tonne cum'è silo di riserva, ciò chì aumenta assai a difficultà di a custruzzione. Durante u periodu di custruzzione, era a stagione di e pioggia, è u situ era tuttu fangosu. Per assicurà u periodu di custruzzione, u persunale di serviziu hà spessu purtatu impermeabili è stivali per eseguisce a custruzzione in a pioggia, praticendu veramente a cultura di l'efficienza di "un ghjornu cum'è dui ghjorni è mezu" cù azzioni pratiche. Cù i sforzi ininterrotti di u persunale di serviziu, i prudutti sò stati consegnati à i clienti cun qualità è quantità garantite, è sò attualmente in bonu statu.

 

Si informa chì a Ferroviaria Interurbana Shiheng-Canggang hè una linea impurtante in a pianificazione di a rete ferroviaria interurbana Pechino-Tianjin-Hebei. Hè impurtante per a custruzzione di i "quattru verticale è quattru orizzontali" scheletri principali di a rete ferroviaria interurbana Pechino-Tianjin-Hebei, è un trafficu di un'ora da Shijiazhuang, a capitale di a pruvincia di Hebei, à e cità maiò circundanti. Hè di grande impurtanza per realizà a cunnessione rapida trà u sudeste di Hebei è Tianjin è oltre; risponde à i bisogni di scambiu di flussu di passeggeri di e cità è di e cità longu u percorsu è migliurà u sistema di raccolta è distribuzione portuale.

   


Tempu di posta: Sep-25-2020