L'applicazione di Shantui Janeoo di i prudutti d'alta velocità Mingdong hè stata elogiata da i clienti

laudatu

Recentemente, Shantui Janeoo hà ricivutu una lettera di complimenti da i clienti in a seconda sezione di l'offerta di Mingdong Expressway, elogiando u persunale di serviziu post-vendita per a so dedicazione durante a stallazione, è hà finitu cù successu a consegna di 2 setti di S3M-180 impianti di mistura di cimentu cummerciale S3M-180. .

Per assicurà u periodu di custruzzione di u cliente è a qualità di a stallazione di l'equipaggiu, Shantui Janeoo u persunale di u serviziu dopu a vendita superà a temperatura alta è aderisce à a prima linea di custruzzione, è hà vintu a ricunniscenza di u cliente cù azioni efficaci.À u listessu tempu, a pianta di mistura di cimentu cummerciale di Shantui Janeoo hà vintu elogi è elogi da i clienti cù a so alta precisione di misurazione, u funziunamentu praticu è u mantenimentu faciule, chì furnisce una forte guaranzia per a custruzzione di Mingdong Expressway.

Hè infurmatu chì u cumpletu di Mingdong Expressway pò ancu ottimisà a reta di l'autostrada in l'area di Shandong, chì prumove assai u sviluppu ecunomicu regiunale è i scambii di vita di e persone, è hè di grande significazione per u sviluppu di a Peninsula Shandong.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021