T50 Summit of World Construction Machinery Industry si terrà in Pechino

T50 Summit of World Construction Machinery Industry (in seguitu T50 Summit 2017) serà inauguratu in Beijing, Cina u 18-19 settembre 2017. Just prima di l'apertura di BICES 2017.

A grande festa di ogni dui anni, iniziata in Pechino in u 2011, serà urganizata in cullettivu da l'Associazione di Macchine di Costruzione di Cina (CCMA), l'Associazione di Produttori di Equipment (AEM) è l'Associazione Korean Construction Equipment Manufacturers (KOCEMA), co-urganizata da A rivista China Construction Machinery, per a quarta volta consecutiva.

Ben ricunnisciutu è sustinutu da tutti i culleghi di l'industria, l'avvenimenti passati sò diventati unu di i migliori per discorsi profondi è discussioni nantu à u sviluppu di l'industria, a prospettiva di u mercatu, l'evoluzione di a dumanda di i clienti è mudelli di cummerciale rinnuvati, trà è da i dirigenti di l'industria di altu prufilu, u top management da u glubale. i principali produttori è ancu quelli domestici.

L'industria mundiale di e macchine di custruzzione hè tornata in traccia di crescita, in particulare una crescita notevule in Cina.À u T50 Summit 2017, in discussioni seranu presentati dumande è temi cum'è quantu longu u momentu di crescita cuntinueghja?A ricuperazione di u mercatu hè solida è sustenibile?Quantu significatu darà a crescita di a Cina à l'industria glubale?Chì sò e migliori pratiche cummerciale per e cumpagnie multinaziunali in Cina?Cumu i pruduttori domestici chinesi aghjustanu strategie è implementanu?Chì sò i cambiamenti chì succedenu à l'utilizatori finali in u mercatu cinese, dopu à più di 4 anni di recessione prolongata?Cumu l'esigenza di u cliente cinese è u cumpurtamentu aghjurnà è evoluzione?Tutte e risposte ponu esse truvate à a cima.

Intantu, discorsi principali è discussioni aperte nantu à l'industria di l'escavatori, i caricatori di roti, a gru mobile è a torre, è l'equipaggiu d'accessu saranu ancu in fori paralleli di World Excavator Summit, World Wheel Loader Summit, World Crane Summit & China Lift 100. Forum, World Access Equipment Summit & China Rental 100 Forum.

Premii prestigiosi seranu ancu presentati à a Cena di Gala di u T50 Summit of World Construction Machinery Industry.


Tempu di post: Aug-21-2017